avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

„Rowerem do pracy” - kampania społeczna w Gdańsku

Wtorek, 3 czerwca 2014 · dodano: 03.06.2014 | Komentarze 0

W pracy dowiedziałem się, że miasto Gdańsk przygotowało akcję promującą podróż rowerem do pracy. Każdy pracownik wjeżdżający na teren zakładu w tym tygodniu wpisuje się na listę i zaznacza ile km przejechał. Dopisałem się do listy, z nadzieją, że mnie też wliczą, bo poniekąd jestem pracownikiem firmy, w końcu ochrona ;-)
Z rozmowy z pracownikiem produkcji dowiedziałem się, że biorących udział w projekcie czekają upominki w postaci rękawiczek, zapinek itp.
Szkoda, że tylko raz w tym tygodniu się wpiszę, ze względu na to, że mam wolne bo zapisałem się na 2 kursy.
Ale akcja wg. mnie bardzo fajna. Dobrze, że Gdańsk tak zachęca ludzi do zdrowego trybu życia.

A tutaj cytat ze strony gdańsk.pl na temat akcji:
- Doceniając wkład pracowników gdańskich firm w tworzenie i promowanie kultury rowerowej w mieście w ramach kampanii „Rowerem do pracy” w czerwcu b.r. planujemy odwiedzić najbardziej „rowerowe” firmy w Gdańsku i wręczyć zestawy akcesoriów rowerowych pracownikom, którzy w okresie od 2 do 6 czerwca 2014 zdecydują się przyjeżdżać do pracy na rowerze. Nagrodzeni zostaną pracownicy firm o najwyższych wskaźnikach osób dojeżdżających do pracy na rowerze. Na stronie rowerowygdansk.pl powstanie galeria zdjęć uczestników kampanii dojeżdżających do pracy rowerami - zapowiada Remigiusz Kitliński, gdański oficer rowerowy.
Referat Mobilności Aktywnej zaprasza wszystkich pracowników do aktywnego włączenia się
w rywalizację firm. Dobry przykład dorosłym dały dzieci, które uczestniczyły w Kampanii Rowerowy Maj. Blisko 40% uczniów gdańskich podstawówek wybrało rower jako środek transportu do szkoły. Czy pracownicy gdańskich firm pójdą ich śladem?
Organizatorem kampanii „Rowerem do pracy” jest Urząd Miejski w Gdańsku w ramach realizacji projektu abc.multimodal współfinansowanego przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Południowy Bałtyk.