avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

Witajcie po przerwie

Wtorek, 17 marca 2015 · dodano: 17.03.2015 | Komentarze 0

Cześć,
wiem, że nie ma żadnego usprawiedliwienia dla przerywania treningów, prócz kontuzji, lecz tak się stało, że dopiero teraz wsiadam na rower i dopiero od paru dni cieszę się spokojem i mam ochotę jeździć rowerem. Przyczyną zaniechania treningów były końcowe egzaminy. Na szczęście wszystko poszło jak po maśle i oficjalnie od kilku dni jestem fizjoterapeutą.
Pora zaprzestać siedzącego trybu życia i będąc panem fizjoterapeutą czuję się zobowiązany do świecenia przykładem w kategorii  ,,Zdrowe życie". Ukryte Terapie - Czego lekarz Ci nie powieW wolnym czasie chcę lepiej przyjrzeć się diecie, a dokładniej przeczytać kilka ciekawych materiałów dotyczących witamin i ich prawdziwych funkcji. W związku z tym, po przejrzeniu wykładów Pana Profesora Jerzego Zięby, postanowiłem kupić jego dwie książki (po lewej).

Tak więc wraz z nowym rokiem mam nowe cele i zainteresowania.
W wolnym czasie ciągle wzbogacam wiedzę z zakresu fizjoterapii, szczególnie tych aspektów, które mnie interesują. Jak zawsze w czasie wolnym zatapiam nos w jakieś książce. Tym razem kończę czytać ,,Zieloną Milę". Potem kolej na Drużynę Pierścienia oraz chciałbym odświeżyć opowiadania o Wiedźminie, czyli ,,Miecz przeznaczenia"  i ,,Coś się kończy, coś się zaczyna" + ,,Sezon Burz". Myślę, że tak w małym skrócie opisałem i jakoś wytłumaczyłem swoją nieaktywność na blogu. Ah...mój współlokator Konrad kupił nowy rower, więc już powoli namawiam go do wspólnej wycieczki. Także do zobaczenia za jakiś czas. Siła !