avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

Ogólnopolski Dzień Czytania Wiedźmina

Sobota, 28 marca 2015 · dodano: 28.03.2015 | Komentarze 0

Pani Jeziora - Andrzej SapkowskiDziś kolej na ,,Panią Jeziora". Sapkowski jak zwykle oczarowuje czytelnika wielowątkową fabułą. Nic nie jest przewidywalne, ani pewne. Czytając książki Sapkowskiego zdałem sobie sprawę, że czytelnik nie musi być najważniejszy. Nie musi wszystkiego wiedzieć, niektóre pytania pozostają bez odpowiedzi. Losy niektórych bohaterów pozostaną już chyba na zawsze tajemnicą. Podsumowując Sagę o Wiedźminie, stwierdzam, że jest to pozycja obowiązkowa dla polskiego czytelnika fantasy. Jestem zadowolony, że Sapkowski zaprosił mnie do swojego świata. Cieszę się, że poznałem walecznego Geralta, Barda Jaskra, przepiękne czarodziejki, głośnych krasnoludów i walecznych elfów. Każdy z nas jest w stanie dodać jeszcze sporo pozytywnych komentarzy. Jednym słowem - Diament. Diament polskiej literatury. Ostatnia nadzieja, by zachęcić zmniejszającą się liczbę czytającej młodzieży. Ode mnie zasłużone 10/10. Pozdrawiam i zachęcam do przeczytania wszystkich części o Rzeźniku z Blaviken.

Skoro mowa o zachęcaniu do przeczytania, nadarza się wyjątkowa okazja byś mógl uczestniczyć w wyjątkowym Wydarzeniu jakim jest Ogólnopolski Dzień Czytania Wiedźmina. Już teraz dołącz do powiększającej się z minuty na minutę społeczności i oddając hołd Sapkowskiemu. Zapraszam do wydarzenia na Facebooku. Klikając na zdjęcie zostaniesz przeniesiony do Wydarzenia. Pozdrawiam.