avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43025.23 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

Sezon Burz - Andrzej Sapkowski

Poniedziałek, 30 marca 2015 · dodano: 30.03.2015 | Komentarze 0

Sezon Burz - Andrzej SapkowskiKsiążka dobra, ale ostatnie 50 stron miałem wrażenie, że były napisane zbyt pospiesznie. Miałem nadzieję, że coś odnośnie Ciri, Regisa się wyjaśni, lecz się srogo rozczarowałem. Samo wstawienie wątku z Niemue było według mnie niepotrzebne. Ta fala, która nie wiadomo dlaczego akurat dziwnym zbiegiem okoliczności zrujnowała Kerack podczas godów totalnie mnie zadziwia (ale w sumie to jest fantastyka i wszystko się może zdarzyć) . Końcowy wątek z Aguarą był mierny. Muszę zgodzić się z poprzednimi komentarzami, że "Postaci są płaskie jak kartki na których wydrukowano ich przygody" Akacja taka, że Geralt idzie z punktu A do punktu B. Najwyższe oceny dają czytelnicy, którzy nie czytali wiedźmina 100 lat, albo chcą złożyć hołd panu Sapkowskiemu. Czuję ogromny niedosyt...