avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

Straż! Straż! - Terry Pratchett

Niedziela, 5 kwietnia 2015 · dodano: 05.04.2015 | Komentarze 0

Straż! Straż! - Terry PratchettStraż! Straż! to jak do tej pory najciekawsza opowieść ze świata Dysku. Jest wypchana po brzegi śmiesznymi dialogami. Wykreowanie tak pokręconych strażników udało się Pratchettowi na 5! W tej części zawarte jest wszystko czego potrzeba dobrej książce fantasy. Widać, że autor przemyślał fabułę dokładnie. Wszystko świetnie się czyta, a o książce w żadnym stopniu nie można powiedzieć, że jest przewidywalna, lub monotonna. Masa śmiesznych i poważnych cytatów, ale też bogatych przypisów, dla bardziej uważnych czytelników są jak dobrze przyprawiona pieczeń. Pratchett zatem musi świetnie gotować. Bardzo podobała mi się rozmowa między Vimesem, a Patrycjuszem pod koniec książki. Padły tam ciekawe spostrzeżenia na temat istoty ludzkiej, jednak nie będę ich tutaj przytaczał, bo w przeciwieństwie do innych czytelników, nie zapełniam mojej wypowiedzi obszernym cytatem z książki,a miejsce na cytaty jest w zakładce po prawej stronie. Straż! Straż! jest powieścią, którą można spokojnie przeczytać poza kolejnością. Bohaterowie w większości są nowi, a miasto i reszta opisane bardzo dokładnie. Podsumowując, jest to świetna książka, którą z czystym sumieniem polecam każdemu.