avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

Mroczna Ostoja (Tom III) - Gail Z. Martin

Wtorek, 14 kwietnia 2015 · dodano: 14.04.2015 | Komentarze 0

Mroczna Ostoja - Gail Z. MartinGenialna ! Książka napisana naprawdę na wysokim poziomie. Bardzo mnie wciągnęła historia tego świata. Czytając książkę nie raz zaciskałem kciuki kibicując głównym bohaterom. Trzyma w napięciu, a koniec po prostu sparaliżował mnie i czułem żal. Do głowy mi nawet nie przyszło, by porównywać tę część z poprzednią. Akcja po prostu trwa. Wszystko jest zapięte na ostatni guzik, a sytuacja w Zimowych Królestwach staje się coraz bardziej skomplikowana. Szczerze polecam Kroniki Czarnoksiężnika, bo warto. Osobiście uważam, że cała ta magiczna opowieść mogłaby być świetnym materiałem na ekranizację. Więc Ci, którzy jeszcze nie poznali przygód Króla Martris Drayke i jego przyjaciół koniecznie muszą nadrobić zaległości, a czytelników sięgającą po tę część proszę o zarezerwowanie sobie wolnej nocy i czegoś dobrego do picia. Pozdrawiam.