avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

Cycling Challenge Dzień 14

Czwartek, 14 maja 2015 · dodano: 14.05.2015 | Komentarze 0

Konkurs miast trwa, a ja po wypadku spowodowanym przez nieostrożnego rowerzystę powoli wylizuję się z ran. W wyniku zderzenia z drugim rowerzystą ucierpiała bardzo moja rzepka. Opuchnięte kolano było bezużyteczne. Byłem wyłączony na dwa dni z rywalizacji, ale zastosowałem kilka sztuczek fizjoterapeutyczmych i opuchlizna zeszła. Dziś rozjeździłem pozostałości wysięku i wszystko jest ok. Wracamy do gry. Jestem pierwszym rowerzystą, który osiągnął wynik 1000 km. Cały czas Gdańsk prowadzi. Wszystko (prócz pogody) zmierza ku wygranej naszego miasta.
,,European Cycling Challenge to rowerowa rywalizacja europejskich miast zainicjowana przez Miasto Bolonia w 2012 roku. W tegorocznej edycji Gdańsk powalczy o tytuł Najbardziej Rowerowego Miasta wraz 32 miastami z całej europy. Kręć kilometry dla Gdańska! Wygrywaj nagrody! :)"