avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Aard

Na Mazury! Dzień 2

Poniedziałek, 17 sierpnia 2020 · dodano: 18.08.2020 | Komentarze 0

Drugi dzień zaczął się od sytego śniadania w restauracji gdzie nocowałem. Pierwsza część podróży to dojechanie do granicy z Rosją. Miejscowość Myszkowo leży przy granicy. Po dojechaniu do niej jechałem jakiś czas przy granicy. Niezapomniane chwile. Zupełna cisza, aż przytłaczająca. Żadnego najmniejszego dźwięku. Słychać była nawet opadające gdzieś dalej na jezdnie liście. Jadąc wzdłuż drogi granicznej napawałem się piękną przygodą i przyrodą. Teraz jadę w stronę Węgorzewa. Marzę o kąpieli w największym polskim jeziorze - Mamry. No więc po paru godzinach jestem. Niesamowite orzeźwienie móc wskoczyć do chłodnej wody. Zmieniłem odzież na czystą i ruszyłem do domu. Zostało ok 70 kilometrów. Czas leciał szybko. Jechało się bardzo sympatycznie. Dużo w tym regonie było wydzielonych ścieżek biegnących bezpiecznie przy jezdni. Węgorzewo przejechałem w ten sposób całe. Przez całą gminę. W końcu ukazał się znak witający w Olecku. Przed dojazdem do domu po drodze zjadłem jeszcze kilka gałek lodów z legendarnej lodziarni w Olecku na ul. Gołdapskiej. Zadowolony i średnio zmęczony dojechałem do domu. To była wspaniała przygoda.