avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

Akwedukty Puszczy Rominckiej

Poniedziałek, 21 marca 2011 · dodano: 21.03.2011 | Komentarze 1

Akwedukty Puszczy Rominckiej - to mosty, kóre zaliczają się do najwyższych w Polsce. Konstrukcja jest 5-przęsłowa, długości 180 m, wysokości do 36,5 m. Pod budowlami przepływa rzeka Błędzianka. Ciekawa historia powstania mostów została stosunkowo niedawno rozwikłana – najpierw wybudowano most południowy (lata 1912-14, ukończony w 1917 r.), a później, w 1918 r. most północny. Obie budowle są względem siebie równoległe, a architektura wyglądem przypomina rzymskie akwedukty w Pont-du-Gard.
Akwedukty Puszczy RominckiejAkwedukty Puszczy RominckiejAkwedukty Puszczy Rominckiej

Mapka:

Kategoria Wycieczki

dodoelk
| 14:25 środa, 11 maja 2011 | linkuj Zimą tam nie byłem, fajnie bo zero ludzi. Patrzę że jakieś ogrodzenia się pojawiły, dwa lata temu ich nie było jeszcze.
Też mam w planie Stańczyki w tym roku, ale jak dla mnie to ponad 80 km w jedną stronę.