avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

Śladami Jana Pawła II - Klasztor zakonu Kamedułów w Wigrach

Środa, 20 kwietnia 2011 · dodano: 20.04.2011 | Komentarze 0

Przepiękna pogoda zmusiła mnie do wyruszenia w nieznane. Postawiony cel to klasztor Kamedułów w miejscowości Wigry, która otoczona jest potężnym jeziorem wigierskim.

Tablica na ścianie muru klasztoru Kamedułów w WigrachWyjeżdżając o 7 rano na początku trochę zmarzłem, lecz potem to już jazda jak marzenie. Już z daleka można dostrzec mury klasztoru. Tutaj w 1999 przebywał Jan Paweł II, z czego mieszkańcy tejże miejscowości są bardzo dumni.
"Ta ziemia była dla mnie zawsze bardzo gościnna, kiedy tu przebywałem.
Niech Bóg, który jest miłością, błogosławi waszej ziemi i wszystkim jej mieszkańcom" -Jan Paweł II.

Ja przed klasztorem KamedułówKlasztor kamedułówJezioro WigryKlasztor kamedułówKlasztor kamedułówOłtarz w klasztorze Kamedułów