avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

Przejażdżka + Fotorelacja z HMS Bulwark

Niedziela, 19 lutego 2012 · dodano: 19.02.2012 | Komentarze 0

Witam. Dziś zapowiadał się bardzo ciekawy dzień i taki również był. Wraz ze znajomymi postanowiliśmy pospacerować po Brytyjskim Okręcie HMS Bulwark, który miał zaszczyt odwiedzić nasze polskie strony. Zwiedzało się naprawdę super, mili uśmiechnięci angielscy żołnierze ( w tym kobiety ) byli porozstawiani na całym okręcie, niektórzy nawet trzymali broń patrząc spode łba na polskich "turystów" : )
Okręt jak okręt. Wielki, metalowy potwór, przytłaczający swoją masą : ) Poniżej kilka fotografii : )

Ja, z moimi znajomymi :
HSM Bulwark
Hms bulwark
Centrum dowodzenia :
Okręt:
HSM Bulwark
Hms bulwark

Gdy wróciłem do domu postanowiłem się przejechać tak jak wczoraj do Gdyni. Dzisiaj było wyjątkowo niebezpiecznie, i mokro, ponieważ topniejący śnieg bardzo majtał tylnym kołem :-) Do domu zajechałem cały mokry, ale zadowolony : ) Pozdrawiam.