avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

3 najwyższe punkty widokowe Trójmiasta

Wtorek, 1 maja 2012 · dodano: 01.05.2012 | Komentarze 1

Witam. Dziś postanowiłem zwiedzić 3 punkty widokowe. Są to:
Pachołek oliwski :

Moim zdaniem najpiękniejsze miejsce obserwacyjne. Jak na dłoni zobaczyć możemy całe Trójmiasto. Widok jest naprawdę powalający. Dojść możemy tu bez większego trudu, jedyny problem stanowić może wejście na całe wzniesienie. Specjalnie dla Was wrzucam zdjęcia:

Pachołek oliwski

Wieża widokowa w KolibkachWieża widokowa w Kolibkach. Fikuśna wieża o ciekawym śrubowatym kształcie. Widok z góry jest powalający. Dostrzec można Hel i całe Trójmiasto. Wysokość 50m.Punkt widokowy w Kolibkach 2Punkt widokowy w Kolibkach 3
Punkt widokowy w Kolibkach 1

Wieża widokowa na górze Donas :
Sama góra ma 205,7 m n.p.m. Położona jest w dzielnicy Dąbrowa w Gdyni. W czasie II wojny światowej góra odgrywała ważną rolę, gdyż jako najwyższy punkt w okolicy była doskonałym punktem obserwacyjnym. Wysokość wieży wynosi 70 m, natomiast taras widokowy znajduje się na wysokości 26,5 m. Dosyć ciężko tu trafić, nie tylko ze względu na wysokość góry, ale także na wiele ścieżek prowadzących do nikąd. Widok nie gorszy niż z poprzednich punktów obserwacyjnych :
Góra Donas Punkt WidokowyWidok z punktu widokowego na górze Donas

Zapraszam wszystkich Was do zwiedzenia tych miejsc. Gwarantuję Wam, że będziecie pod wrażeniem. Siła !