avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

Pierwsza guma - foto sprawcy !!!

Piątek, 15 lutego 2013 · dodano: 15.02.2013 | Komentarze 3

Wracając z pracy nagle poczułem jakieś obijanie w tylnym kole. Zatrzymałem się, a tu taki bydlak !!! Powrót tramwajem na chatę...

Poza tym, z nudów w pracy doczepiłem odblaskowy pasek na widelcu. Efekt jak najbardziej niesamowity, zwiększając znacznie moje bezpieczeństwo. Polecam i Wam : )

Kategoria Treningi 1-15 km

kjkj
| 17:49 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj I tak byłby to dobry deal, bo od 2 tygodni ściągają część i póki co przyszło nie to co miało :)
nosor
| 23:05 piątek, 15 lutego 2013 | linkuj Gdyby to faktycznie była Twoja część, to zgodziłbym się tylko na wymianę za nową dętkę :)
kjkj
| 20:58 piątek, 15 lutego 2013 | linkuj W pierwszej chwili myślałem, że znalazłeś mój regulator do amortyzatora (a właściwie jego część), który sobie wyskoczył w lesie ostatnio :) Ale widzę, że ani ty, ani ja się nie ucieszyliśmy :)