avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

Pomoc mierzona kilometrami !

Poniedziałek, 25 sierpnia 2014 · dodano: 25.08.2014 | Komentarze 0

Witam serdecznie. Pierwsza sprawa, o której chcę napisać to:

,,Pomoc mierzona kilometrami".
Mówiąc w skrócie polega to na tym, że na stronie  Endomondo.com musimy przystąpić do tej akcji, która mieści się w zakładce [Rywalizacje], a wtedy automatycznie wszystkie nasze kilometry, które przejedziemy, przejdziemy czy nawet przepełzniemy doliczają się do wspólnej liczby kilometrów wszystkich uczestniczących w tej zabawie. W tej chwili cel to 65 000 000 km, przy aktualnej liczbie km 57 048 032! Celem jest 150 000 zł. Czy to nie wspaniałe? Wystarczy ruszyć dupę, to nic nie kosztuje, a można pomóc potrzebującym.
Akcja trwa do 28 września, więc masz jeszcze sporo czasu, by dorzucić swoje kilometry. Gorąco polecam.

A z rzeczy bardziej aktualnych, to dzisiaj wróciłem do Gdańska i od razu wskoczyłem na rower. Pojechałem do biblioteki wypożyczyć kolejną część książki o Świecie Dysku Terry Prattchet'a. Wcześniej, gdy dopiero co przyjechałem do Gdańska, udało mi się w pobliskiej bibliotece dostać 3 wcześniejsze części tego cyklu. Tak więc w najbliższym czasie będę miał co czytać :-) Polecam wszystkim fanom Fantasy.