avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Aard

Przejażdżka po Gdańsku

Poniedziałek, 6 kwietnia 2020 · dodano: 06.04.2020 | Komentarze 0

W butach SPD jeżdżę od lat. Cenię sobie jazdę w tych butach, ze względu na to, że:

• kontakt buta z pedałem jest zawsze w tym samym miejscu podeszwy,
  • dzięki przymocowaniu do pedała, stopa nie ślizga się,
  • ruch wciskania może odbywać się pod nieco innym kątem niż kąt prosty, co wg mnie pozwala wygenerować większą siłę,
  • włączanie w większym stopniu grupy mięśni zginaczy kolana ( m. półbłoniasty, m. półścięgnisty i głowę długą m. dwugłowego uda). Wykorzystanie przymocowania pedałów do butów do włączenia w czasie jazdy siłowego ruchu unoszenia pedała, a nie tylko wykorzystanie wielu wciskania pedała w dół,
  • buty SPD są bardzo wygodne i przewiewne