avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43025.23 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Aard

Pallotyńska pielgrzymka rowerowa - dzień 6

Czwartek, 23 lipca 2020 · dodano: 27.07.2020 | Komentarze 0

Dzień 6 - 99,5 km

Tego ranka o 6.00 byliśmy na mszy świętej na Jasnej Górze. Potem powrót do Doliny Miłosierdzie Bożego na śniadanie i wyruszyliśmy w trasę.

Za Częstochową przejeżdżając przez Olsztyn zatrzymaliśmy się na chwilę u stóp ruiny zamku, który rozpoczyna od tej strony Szlak Orlich Gniazd.

Potem ruszyliśmy dalej w trasę. Odczuwalnie już zmieniło się ukształtowanie terenu. Górki były coraz większe i miejscami męczące. Nasza drużyna dzielnie walczyła, by pod nie podjechać. Nagroda były też bardzo fajne i długie zjazdy w dół.

Przez Wolbromem nasza grupka odłączyła się od grupy by zobaczyć jeszcze dwa zamki. Jednak trzeba by poświęcić więcej czasu, by na spokojnie podejść bliżej i poznać te miejsca.

Potem wróciliśmy na prawidłowa trasę do Wolbromu. Górki były niemiłosierne, ale do pokonania. Ewidentnie nasza drużyna poczuła zmęczenie w nogach. Sam osobiście nie miałem przyjemności wjeżdżać pod tak nachylone i długie podjazdy. Fajne doświadczenie. Łącznie pod górę tego dnia podjechaliśmy ponad 1000 m!

Nocleg był w domku przy stadionie. Poszedłem z Maxem dor estauracji zjeść coś dobrego i zrobić zakupy na następny dzień.