avatar Ten blog rowerowy prowadzi nosor z miasteczka Gdańsk. Mam przejechane 43176.43 kilometrów w tym 66.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.99 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nosor.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Evado 1.2 2010

Niemożliwe stało się możliwe

Piątek, 31 maja 2013 · dodano: 31.05.2013 | Komentarze 0

Jeszcze jestem młody, w wielu sprawach jestem zielony, ale wiem jedno. Jeśli człowiek coś chce osiągnąć, może tego dokonać. Wystarczy tylko trochę silnej woli. I tak z dniem dzisiejszym udało mi się pobić mój kolejny rekord, mianowicie przejechałem 1500 km w ciągu jednego miesiąca. Suma całkiem niezła, aczkolwiek patrząc na innych użytkowników serwisu bikestats nie jest to aż tak magiczna suma (52 miejsce), lecz to mi nie przeszkadza, wręcz napędza. Tak więc jest 1500 km, to dużo i mało. Ogromną ilość zawdzięczam jeżdżąc rowerkiem do pracy. Ten miesiąc pod względem wyjazdów dalszych był udany. Odwiedziłem Wieżę widokową w Wieżycy i Kaszubskie Oko w Gniewinie.